متن آهنگ دلت با منه - محمد علیزاده
نويسندگان

 

ازم دوری اما دلت بامنه
ازت دورم اما دلم روشنه
تو چشمای تو عکس چشمامه و
تو چشمای من عکس چشمای تو
تو این لحظه هایی ک دورم ازت همه خاطره هامونو خط ب خط
دوباره تو ذهنم نگاه میکنم
دارم اسمِ تو هی صدا میکنم
.
.
کی گفته از عشق تو دست میکشم دارم با خیالت نفس میکشم
چه حس عجیبی چه آرامشی تو هم با خیالم  نفس میکشی


میدونم تو هم مثل من دلخوری تو هم مثل من بغضت و می خوری
نگاهت پراز حرف و دردِ دله
ولی خوب تموم میشه این فاصله
دوباره مث اون روزای قدیم
که باهم تو بارون قدم میزدیم
از احساس همدیگه حض میکنیم زمین و زمان و عوض میکنیم
.
.
کی گفته از عشق تو دست میکشم دارم با خیالت نفس میکشم
چه حس عجیبی چه آرامشی تو هم با خیالم نفس  نفس میکشی

 

میدونم تو هم مثل من دلخوری تو هم مثل من بغضت و می خوری
نگاهت پراز حرف و دردِ دله
ولی خوب تموم میشه این فاصله
دوباره مث اون روزای قدیم
ک باهم تو بارون قدم میزدیم
از احساس همدیگه حض میکنیم زمین و زمان و عوض میکنیم
.
ازم دوری اما دلت بامنه


نظرات شما عزیزان:

طلا
ساعت16:25---10 آبان 1392
وای ک چه عاشقانه اس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:متن آهنگ دلت با منه ( ازم دوری) محمد علیزاده, ] [ 23:3 ] [ مجتبی ]

درباره وبلاگ

به دهکده ی عشق من و تبسمم خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 17826
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1